Z Vaší země není možné zadat novou objednávku. Undefined

Zde naleznete odpovědi na časté dotazy:

 

Q: Jak mohu platit ?

A: V současné době je možné platit bankovním převodem (pokud posíláte částku z účtu Komerční Banky, bude platba připsána téměř okamžitě!), kreditní kartou, GoPay peněženkou, SuperCash a pomocí PayPal účtu. Více v možnostech platby.


Q: Bude mi fungovat hra XYZ na sestavě ZYX ?

A: U vetšiny produktů je uvedena minimální požadovaná konfigurace, porovnejte Vaši sestavu s minimální uvedenou konfigurací. Konfiguraci Vašeho PC je přesto nejlepši porovnat s údaji na stránce výrobce. Požadované konfigurace se totiž mohou měnit, výrobce má vždy aktuání údaje.

 

Q: Jak mohu nainstalovat hry, když dostanu pouze kód e-mailem ?

A: Hru si stáhnete přímo ze stránky výrobce, zřídili jsme pro Vás sekci Jak instalovat, kde naleznete bližší informace.

 

Q: Poskytujete nějaký věrností program, dáte mi slevu na produkt XYZ ?

A: Ano, za každý zaplacený produkt obdržíte určitý počet kreditů, které můžete využít na slevu na další nákup. Více v sekci Kredity.

 

Q: Za jak dlouho mi přijde kód na mail ?

A: Záleží na typu platby, zpravidla však do 1 hodin od připsání peněz na náš účet.

 

Q: Kam mám zadat kód z předpacené karty World of Warcraft ?

A: Kód aktivujete pomocí Vašeho Battle.net účtu, více zde.

 

Q: Co se stane v případě, když mi kód nebude fungovat ?

A: Nejprve se ujistěte, že kód vkládáte na správné místo. Podívejte se do sekce Jak instalovat, nebo kontaktujte technikou podporu provozovatele hry - operátoři dovedou rychle a správně poradit. Pokud bude kód opravdu nefunkční, využijte formulář v sekci Kontakt, my poté ověříme funkčnost kódu, popř. termín jeho aktivace. V případě potvrzení nefunkčnosti Vám vrátíme peníze nebo zašleme kód nový, dle platného Reklamačního řádu.